Tas velniškas sandoris, kai Fordo kompanija į naujausią Bondo serijos filmą “Casino Royale” įkišo Ford Mondeo, buvo pradžia rimto kelio, kurio galutinis tikslas - atgaivinti šį modelį ir priminti, kad kažkada - seniai seniai, prieš daugiau nei tuziną metų - Mondeo VALDĖ Europą.

Draugas neseniai įsigijo dabartinės kartos Mondeo, ir kiekviename pokalbyje džiaugiasi kokia superinė tai mašina ir kad tikrai nėra nusivylęs tuo, ką gavo. Tada aš jam parodžiau naujausios kartos Mondeo nuotrauką… ir jis buvo apšalęs, nes šis automobilis GOT THE LOOKS.

Tokį Mondeo galės pačiupinėti visi Ženevos automobilių parodos lankytojai. Naujos kartos dizainas išlaisvina Mondeo iš tų nuobodžių linijų, kurios formavo beveidžio automobilio įvaizdį. Šis Mondeo modernus, šiek tiek agresyvus ir anaiptol ne koks tai pensininkų trandalietas. Jo dizainas įkūnija šiuolaikinio automobilių dizaino tendencijas.

Ford klientams siūlys keturias skirtingas Mondeo stiliaus/įrangos komplektacijas bei septynis variklio variantus, kurių galingiausias  2.5 litro penkių cilindrų Duratec, išgausiantis 220 AG.

Automobilis Europos automobilių pardavimų salonuose startuos šių metų birželį ir bus trijų kebulo variantų - sedanas, universalas ir bondiškasis hečas.

Tačiau ar tai ženkliai pakels Mondeo pardavimus - parodys ateitis. Reikia pripažinti, kad automobilis tikrai “skanus”.

Startavęs Europos rinkoje, Mondeo turės atlaikyti didelę konkurenciją, o didžiausias konkurentas - 3 klasės BMW, kurio pardavimai buvo perpus mažesni, kai Mondeo buvo šviežias Europos metų automobilio laureatas prieš 14 metų, tačiau jau praėjusio amžiaus pabaigoje BMW trečiukas aplenkė Mondeo pardavimais, o per paskutinį laikotarpį Mondeo pozicijos dar labiau susilpnėjo.

Ir nors Ford atstovai viešai neskelbia, kad naujasis Mondeo šturmu paims Europos rinkas, pavykęs automobilio dizainas ir solidi techninė dalis juos turėtų nuteikti itin optimistiškai.

ab.

Rodyk draugams