“Kodėl gi ne?” sako buvęs F1 pilotas Marc'as Gene, po to kai išbandė Le Mans 24 valandų lenktynėms paruoštą Peugeot 908M.


Kaip žino autosporto mėgėjai, dyzeliu varomas Audi dominavo praėjusių metų Le Mane, tad konkurentai nusprendė pasekti jų pavyzdžiu ir taip atsirado state-of-art dyzeliukas Peugeot 908M, su 5,5 litro twin-turbo 100 laipsnių kampo V12 varikliu, išgaunančiu 700 arklio galių.


Gal Marcas ir teisus, turėdamas patirtį Williams bei Ferrari ekipose, jis matyt tikrai gali įvertinti skirtumą ar jo nebuvimą, ir teigdamas, kad dyzeliui gali atsirasti vieta F-1 spektaklyje, jis remiasi sveiku protu (nors eiliniam automėgėjui toks teiginys - mažų mažiausiai absurdas) ir realiais abiejų tipų bolidų vairavymo potyriais.


Na o nežinantiems, norėčiau pažymėti, kad nuo 2006 metų F-1 leidžiami tik V8 varikliai, kurių masė yra apie 100 kilogramų. 2006 metų Le Mano laimėtojo Audi R10 dyzelinis agregatas sveria apie 200 kg.



Audi R10 širdis

Faktas, kad nors teoriškai (pakeitus FIA taisykles) dyzelinis variklis ir galėtų būti naudojamas Formulėje 1, tačiau praktiškai taip nelabai atsitiks, na nebent tuo bus suinteresuoti didieji automobilių gamintojai, dalyvaujantys Formulės 1 čempionate.

Rodyk draugams