Prisipažinsiu, vairuoju Fiat Brava, tad ši naujiena man labai artima. Po ne itin pavykusių bandymų su Fiat Stilo, kai modelis, pakeitęs 1995-ųjų metų Europos automobilį Bravo/-a, buvo keliskart atnaujinamas tačiau vis be rimtesnių rezultatų rinkoje, Fiat koncernas nusprendė atsigręžti į vieną iš sėkmingiausių savo modelių.


Prieš kelias dienas Romoje buvo pristatytas kitąmet pasirodysiantis Fiat Bravo.



Taip, tai naujojo Fiat stiliaus tradicijų tęsimas (dizaine matomos Guigiaro kurto Grande Punto linijos). Reverse gi galime įžvelgti pirmojo Bravo palikimą.




Kūrybinė grupė stengėsi automobilį sukurti kuo labiau “usable” - t.y. kad jis būtų patogus, lengvai valdomas ir tiesiog driver-friendly. Siekdami maksimalaus saugumo, gamintojai įdėjo septynias oro pagalves, trijų taškų saugos diržus, penkias galvos atramas. Didelis dėmesys skirtas pėsčiųjų saugumui. Taip pat ABS (stabdžių antiblokavimo) su EBD (stabdžių jėgos paskirstymo), ESP (traukos kontrolė) bei ratų praslydimo sistemos.



Salone vairuotoją pasitiks unikali “Blue&Me Nav” sistema, sukurta bendradarbiaujant su Microsoft, skirta automobilio pagrindinių funkcijų valdymui.


Fiat pasiūlys penkis skirtingus variklius - du benzininius T-JET 120 AG bei 150 AG (1.4 Turbo), du turbodyzelius 120AG/150AG, bei benzininį 90 arklių išspaudžiantį 1.4 16v agregatą.


Automobiliai turės keturis skirtingus stilistinius apipavidalinimus (Active, Dynamic, Emotion and Sport)…


Ar mes turime kandidatą pakartoti 1995-ųjų Fiat Bravo sėkmę? Tikėkimės.


Na o desertui reklaminis naujojo Bravo klipukas:





ab.

Rodyk draugams