BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Marketingo pamokėlė: Kaip reklamuoti bjaurų automobilį

Parašė games | 2007-04-18 09:38

Be papildomų komentarų.



p.s. žodis raudoname kvadratėlyje - “CENZŪRA”


ab.

Rodyk draugams

The power of dreams | Honda

Parašė games | 2007-04-03 20:30

Tai ne nauja reklama, ir tikriausiai jau matyta - tačiau ją parodęs šio blogo skaitytojas Enyu, siūlo atkreipti dėmesį šios reklamos panašumą į jau anksčiau skelbtas Audi bei Ferrari/Shell reklamas.


Arnoldas iš zudykreklama.lt paminėjo kad pastaroji Kanuose laimėjo auksinį liūtą.





ab.

Rodyk draugams

Geriausia autoreklama EVER?

Parašė games | 2007-03-29 20:00

Tokį klausimą užduoda bene populiariausia laida automobilių megėjams pasaulyje “Top Gear”. Nenorėdamas pasirodyti šališkas, atsakymą į šį klausimą palieku jums.


Noriu tik pažymėti, kad visas 2 minučių klipas yra nufilmuotas - klipo kūrėjai gavo leidimus atitverti pagrindines pasaulio didmiesčių gatves ir juose filmuoti atskirus reklamos epizodus.





TopGear liko sužavėti klipe rodomu S formos tiltu, stovinčiu Australijoje, į pietus nuo Sidnėjaus, tad galime tikėtis, kad dėl jo laidos kūrėjai kada nors ateityje vyks filmuoti siužetų į minėtą pasaulio vietą.


ab.

Rodyk draugams

Gimęs iš galingų idėjų | Audi R8

Parašė games | 2007-03-29 16:37

Bet šios reklamos kūrėjams idėjų pritrūko. Nežinau kodėl taip yra, tačiau ši kone identiška šiandien mano postintai Ferrari/Shell reklamai. Ne - ji ne identiška - jei Shell reklama būtų žodis, tai Audi R8 reklama būtų jo antonimas. Jei Shell reklamoje chronologiškai tobulėja automobilis, o aplinka išlieka moderni, tai Audi reklamoje chronologiškai tobulėja aplinka, o šiuolaikiškas išlieka automobilis.


Ta reklama, kurią pamatai antrą tokiu atveju visada traktuoji kaip plagiatą. Tik Shell geriau, nes ten nereikia treilerinio balso porinančio marketingistų išlaižytą tekstą - Shell reklamoje kalba Ferrari. Ir tai yra super.





ab.

Rodyk draugams

Riedlentizmas 2 | Jeep Compass

Parašė games | 2007-03-27 18:10

Kažkada postinau SUV'o Nissan Qashqai reklamėlę riedlenčių tema, tačiau pasirodo automobilį į riedlentę paversti siūlo ne tik japonai, bet ir amerikonai, Jeep Compass reklamoje apjungę Nissano riedlentizmą su Citroen'o plėtojama robotų tema.

Pastaroji reklama intensyviai rodoma Lietuvoje. O Jeep Compass “nučiupinėjimui” stovėjo Vilniaus Akropolyje.

ab.

Rodyk draugams

Riedlentizmas | Nissan Qashqai

Parašė games | 2007-02-28 10:40

Prisipažinsiu, pastaruoju metu neturiu laiko prisėsti prie šito blogo, tad vienintėlis dalykas kuris šiuo pereinamuoju laikotarpiu palaiko šio blogo gyvybę - repostas.


Aišku, nesinori pavirsti kažkią Žudyk Reklamą Auto, bet ir vėl postinu automobilio reklamą - šį kartą Nissanas kažkokiu nesveiku pavadinimu. Bet tai niekai, nes klipas tikrai “prikolnas”. Urbanproof, t'sakant.





ab.

Rodyk draugams

The next generation is here | Hyundai Santa Fe

Parašė games | 2007-02-26 09:24

Ši reklama Naujojoje Zelandijoje išrinkta populiariausia, nors dėl jos kilo tam tikrų diskusijų ar ji nepropaguoja under-age vairavimo ir pan. Tėvai sunerimo, nes kaip žinia - vaikai - ypač maži - linkę kartoti tai ką mato, ypač kai tai perteikiama taip linksmai:





ab.

Rodyk draugams

See how it feels | naujoji BMW reklaminė kampanija

Parašė games | 2007-02-15 10:57

BMW startavo su nauja reklamine kampanija.





Klipo garso takelis - sumodernintas Bethoveno 9-osios simfonijos remix'as.


ab.

Rodyk draugams

Šešėlių žaismas | VW Phaeton

Parašė games | 2007-01-31 09:26

Tikriausiai žinote tokį super Volkswageno automobilį Phaeton, kuris visomis prasmėmis yra aukščiausios klasės limuzinas, na gal BEVEIK visomis, o tiksliau - išskyrus viena - kad tai, in fact, yra Volkswagen.


Tačiau tai, kad europiečiai neigia Volkswageną kaip prabangos sukeltos pagarbos vertą transporto priemonę, netrukdo tautos automobiliui lįsti į Amerikos rinką. O lendama su tokia subtilia, emocionalia ir šiek tiek NEORIGINALIA išpildymo prasme reklama (labai jau tai panašu į mano jau publikuotą Santa Fe reklamą):





Aišku, “For every shape life takes” <> “Isn't it beautifull what hands can make?”, bet jau nuo pirmykščių žmonijos laikų atsiradęs žaidimas šešėliais abiejose reklamose susišaukia - NEPANEIGSI.


ab.

Rodyk draugams

Galima reklamuotis ir taip | Stoner

Parašė games | 2007-01-13 12:09

Norint sudėlioti Nissan Z350 mozaiką, kaip daleles galima panaudoti ir automobilių priežiūros priemonių kamštelius. Na bent jau taip savo protuktą išskirti iš kitų nori amerikiečių kompanija Stoner.




Tarsi stebėtum kaip dirba adatinis spausdintuvas.


ab.

Rodyk draugams