BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kulto tąsa | Nissan GT-R 2008

Parašė games | 2007-03-27 13:49

Legendinis Nissan GT-R atgims jau kitais metais savo naujajame pavidale. Senasis GT-R, sukurtas ant Skyliner bazės turi daug gerbėjų visame pasaulyje ir yra laikomas viena iškiliausių visų laikų sportinių kupe (nekalbėkim dabar apie supercar'us).



The past…


Naujasis GT-R, apie kurį informacija yra kolkas skurdoka, ir kuris pasieks visas automobilių rinkas (priešingai nei ankstesnis GT-R, kuris buvo parduodamas tik Azijoje), bus visiškai išskirtinis modelis su nuosava baze. Naujausiais duomenimis jo kaina, priklausomai nuo komplektacijos bus 36.000 - 56.000 didžiosios britanijos svarų ribose (180.000 - 280.000 Lt).



And the future…


Iš nuotraukų matyti, kad naujasis GT-R jau nebeturi senojo auros. Dizainas skaudžiai įtakotas moteriškojo Z350, tad tikrai pranyks šiuolaikinių sportinių kupe minioje. Ankstesnės kartos Skylinerį iš minios išskyrė jo technika - visi varomi ratai, twin-turbo (dviejų turbinų) variklis, tobula vairavimo sistema.


Apie naująjį GT-R konkrečių duomenų nėra, bet parodose rodytas konceptas buvo varomas twin-turbo V6 varikliu (spėjama 3.8l darbinio tūrio), galinčiu išspausti apie 400-500 arklio galių.



Dar vienas rimtas Porsche 911 konkurentas


ab.

Rodyk draugams

Audi A5 | Ženevos belaukiant

Parašė games | 2007-02-20 11:05

Ženevoje Vokietijos automobilių gamintojas pristatys naująjį kupe A5.


Nuotraukose matote, kad A5 dizainas labai įtakotas Audi TT ir automobilis atrodo esąs tiesiog didesnis ir kiek solidesnis TT variantas.



A5 bus pristatomas su 4.2 l tūrio V8 benzininiu bei 3.0 l TDI V6 dyzeliniu varikliais. Rinkoje šis kupe konkuruos su 3 klasės BMW Coupe, bei su panašiu metu pasirodysiančiu Infiniti G35 Sport Coupe.



Praėjusią savaitę vyriausiasis Audi dizaineris (didžia dalimi atsakingas už tas didžiąsias priekines Audi groteles) perėjo į aukštesnį postą VW kompanijoje, o jo vietą užėmė Alfa Romeo dizaino dirbtuvių vadovas. Kaip tai pakeis būsimų Audi modelių išvaizdą - pamatysime ateityje.



ab.

Rodyk draugams

Ar Bondo automobilis atgaivins Ford'o pardavimus? | Ford Mondeo 2007

Parašė games | 2007-02-14 20:03

Tas velniškas sandoris, kai Fordo kompanija į naujausią Bondo serijos filmą “Casino Royale” įkišo Ford Mondeo, buvo pradžia rimto kelio, kurio galutinis tikslas - atgaivinti šį modelį ir priminti, kad kažkada - seniai seniai, prieš daugiau nei tuziną metų - Mondeo VALDĖ Europą.

Draugas neseniai įsigijo dabartinės kartos Mondeo, ir kiekviename pokalbyje džiaugiasi kokia superinė tai mašina ir kad tikrai nėra nusivylęs tuo, ką gavo. Tada aš jam parodžiau naujausios kartos Mondeo nuotrauką… ir jis buvo apšalęs, nes šis automobilis GOT THE LOOKS.

Tokį Mondeo galės pačiupinėti visi Ženevos automobilių parodos lankytojai. Naujos kartos dizainas išlaisvina Mondeo iš tų nuobodžių linijų, kurios formavo beveidžio automobilio įvaizdį. Šis Mondeo modernus, šiek tiek agresyvus ir anaiptol ne koks tai pensininkų trandalietas. Jo dizainas įkūnija šiuolaikinio automobilių dizaino tendencijas.

Ford klientams siūlys keturias skirtingas Mondeo stiliaus/įrangos komplektacijas bei septynis variklio variantus, kurių galingiausias  2.5 litro penkių cilindrų Duratec, išgausiantis 220 AG.

Automobilis Europos automobilių pardavimų salonuose startuos šių metų birželį ir bus trijų kebulo variantų - sedanas, universalas ir bondiškasis hečas.

Tačiau ar tai ženkliai pakels Mondeo pardavimus - parodys ateitis. Reikia pripažinti, kad automobilis tikrai “skanus”.

Startavęs Europos rinkoje, Mondeo turės atlaikyti didelę konkurenciją, o didžiausias konkurentas - 3 klasės BMW, kurio pardavimai buvo perpus mažesni, kai Mondeo buvo šviežias Europos metų automobilio laureatas prieš 14 metų, tačiau jau praėjusio amžiaus pabaigoje BMW trečiukas aplenkė Mondeo pardavimais, o per paskutinį laikotarpį Mondeo pozicijos dar labiau susilpnėjo.

Ir nors Ford atstovai viešai neskelbia, kad naujasis Mondeo šturmu paims Europos rinkas, pavykęs automobilio dizainas ir solidi techninė dalis juos turėtų nuteikti itin optimistiškai.

ab.

Rodyk draugams

Naujas žaidėjas mažų automobilių rinkoje | Mazda 2

Parašė games | 2007-02-13 16:57

Šiandien pasirodė oficialus Mazda pranešimas, apie mažų automobilių klasės atstovo Mazda 2 pristatymą Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį.



Naujoji Mazda 2 Europos rinkose konkuruos su Toyota Yaris / Peugeot 207 / Renault Clio ir panašiais (net ir vizualiai!) automobiliais.


Modelis turės du variklio variantus - 1.3 litro 85 AG bei 1.5 litro 100 AG.



Džiugu, kad M2 nebebus kažkokia liliputiška šeimos automobilio variacija, o tiesiog stilingas ir galbūt kiek “naglas” mažylis.


ab.

Rodyk draugams

Citroen žingsnis į parketinių džipų pasaulį | C-Crosser

Parašė games | 2007-02-09 10:42

Citroenai visada buvo keistos mašinos dengtais galiniais ratais ir pėsčiuosius gąsdinančia hidropneumatine suspensija, tačiau kažkur apytiksliai nuo šio tūkstantmečio pradžios Citroen tapo tik vienu iš prancūziškų gamintojų, nes visa dabartinių klasių serija nuo C1 iki C5 yra mainstreamas - jokios 2CV egzotikos, jokio CX aristokratiškumo nebeliko.


Nuo šios vasaros citrina pasiūlys SUV klasės automobilį - tai, ko Citroen fanas, mėgstantis šią klasę negalėjo turėti iki šiol. C-Crosser'is bus prabangus, tačiau jo lauks didžiulė konkurenciją, prieš kurią stiprus tik vienas koziris - tai, kad C-Crosser yra Citroen.



C-Crosser elegantiškas - ne toks laukinis kaip Touareg. C-Crosser stilingas - ne toks anaboliškai raumeningas kaip Porsche Cayenne. C-Crosser talpus (5+2 vietos, kurių galinė eilė gali būti transformuojama, padidinant bagažinės talpą), o visi varomi ratai ištemps pilną žvejų ekipažą ir iš pažliugusių provincijos keliukų.


Naujasis Citroen SUV'as turės ir naują 2.2 litro HDi dyzelinį agregatą, išgaunantį 160 arklio galių, bei šešių pavarų mechaninę transmisiją. C-Crosser bus itin ekonomiškas - kompleksiniu režimu sudegins apie 7,3 litro dyzelio 100 kilometrų. Variklio išmetamąsias dujas kontroliuos naujasi filtrai, todėl tai bus ne tik ekonomiška, bet ir pakankamai saugi gamtai transporto priemonė.



Komforto ir vairavimo saugumo įranga C-Crosser'yje - naujausių technologijų. Vairuotojo ir keleivių saugumą užtikrins šešios oro pagalvės, trijų taškų saugos diržai ir visos kitos šiuolaikinės technologijos.

Automobilyje galinga audio sistema. Automobilis turės kietajį diską (30 GB talpos), kuris saugos navigacijos sistemos žemėlapius, bei mp3/wma failus įkeltus iš išorinių renginių klausymuisi automobilyje.

Parkavimosi patogumui, automobilis turi galinio vaizdo kamera, kurios vaizdas automatiškai įsijungs borto kompiuteryje, vairuotojui įjungus galinę pavarą.


C-Crosser bus rimtas konkurentas BET KURIAM PRABANGIAM parketiniam džipui, o savo artimam ir labai juokingam giminaičiui Peugeot 4007 jis jau dabar šluosto nosį savo išlaikytu ir elegancija dvelkiančiu dizainu.

C-Crosser oficialus startas Europoje - jau ši vasara.

ab.

Rodyk draugams

Hečas, kurio norės visi | Audi A3 2009

Parašė games | 2007-02-08 12:23

Praėjusieji metai buvo ypač sėkmingi Audi. Pardavimais anaiptol nesiskundė ir Audi atstovai Lietuvoje (daugumą automobilių lietuviai išgraibstydavo prieš juos atvežant į Lietuvą).


Tačiau tai, kad Audi dabar yra madinga, anaiptol neatšaldo dar didesnių šio vokiškų automobilių gamintojo ambicijų ir 2009-aisiais jis pristatys atnaujintą hečbeką (3-durį/5-durį) A3.


Pirmasis modelio pasirodymas planuojamas šių metų Ženevos parodoje.



Vizualiai A3 perims naujojo Audi TT stilingumą ir sportiškumą. Variklių gama pasipildys sportiniu 3.2 V6 (265 AJ).



ab.

Rodyk draugams

Fiat Bravo Lietuvoje jau balandį!

Parašė games | 2007-02-02 11:20

Na labai nekantrauju pamatyti naująjį Fiat Bravo LIVE, tad užklausiau oficialaus Fiat atstovo Lietuvoje “Autobrava”, ką jie apie tai žino ir mano.


Atsakymas atėjo neužilgo (daug greičiau nei tada, kai prieš pusmetį klausiau dėl tam tikrų atsarginių Fiat Brava dalių):


Rodyk draugams

Fiat Bravo grįžta!

Parašė games | 2007-02-01 09:13

Prisipažinsiu, vairuoju Fiat Brava, tad ši naujiena man labai artima. Po ne itin pavykusių bandymų su Fiat Stilo, kai modelis, pakeitęs 1995-ųjų metų Europos automobilį Bravo/-a, buvo keliskart atnaujinamas tačiau vis be rimtesnių rezultatų rinkoje, Fiat koncernas nusprendė atsigręžti į vieną iš sėkmingiausių savo modelių.


Prieš kelias dienas Romoje buvo pristatytas kitąmet pasirodysiantis Fiat Bravo.



Taip, tai naujojo Fiat stiliaus tradicijų tęsimas (dizaine matomos Guigiaro kurto Grande Punto linijos). Reverse gi galime įžvelgti pirmojo Bravo palikimą.




Kūrybinė grupė stengėsi automobilį sukurti kuo labiau “usable” - t.y. kad jis būtų patogus, lengvai valdomas ir tiesiog driver-friendly. Siekdami maksimalaus saugumo, gamintojai įdėjo septynias oro pagalves, trijų taškų saugos diržus, penkias galvos atramas. Didelis dėmesys skirtas pėsčiųjų saugumui. Taip pat ABS (stabdžių antiblokavimo) su EBD (stabdžių jėgos paskirstymo), ESP (traukos kontrolė) bei ratų praslydimo sistemos.



Salone vairuotoją pasitiks unikali “Blue&Me Nav” sistema, sukurta bendradarbiaujant su Microsoft, skirta automobilio pagrindinių funkcijų valdymui.


Fiat pasiūlys penkis skirtingus variklius - du benzininius T-JET 120 AG bei 150 AG (1.4 Turbo), du turbodyzelius 120AG/150AG, bei benzininį 90 arklių išspaudžiantį 1.4 16v agregatą.


Automobiliai turės keturis skirtingus stilistinius apipavidalinimus (Active, Dynamic, Emotion and Sport)…


Ar mes turime kandidatą pakartoti 1995-ųjų Fiat Bravo sėkmę? Tikėkimės.


Na o desertui reklaminis naujojo Bravo klipukas:





ab.

Rodyk draugams

Blogos naujienos, geros naujienos | Ford

Parašė games | 2007-01-26 13:11

Na matyt jau visi pasiskaitėte kiek milijardų prarado Fordas per praėjusius metus, bandydamas užkariauti JAV SUV'ų rinką nepavykusiais Explorer bei Expedition modeliais. Net ir Focus'as amerikoniškas daug šūdinesnis už europinį, o dar labiau lipant amerikonams ant žaizdų - kaip gi nepaminėti senojo žemyno S-MAX, kuris nušlavė daugybę metų automobilio apdovanojimų Europos šalyse ir kurį galite laimėti TELELOTO.


Tai va gi nagi AutoExpress'ui praskleidus slaptumo šyda, galime pasigerėti būsimąja Ford Fiesta, kuri rinkoje pasirodys tik kitų metų kovą.



Nebe toks mažas ir nebe toks moteriškas automobiliukas dalinsis platforma su naująja Mazda 2. Turės rimtą saugumo komplektą (pilnas oro pagalvių komplektas, stabdžių jėgos paskirstymo bei traukos kontrolės sistemos), Microsoft Sync sistemą (Bluetooth telefono jungtis, MP3 grotuvas). Automobilis bus gaminamas Vokietijoje ir turės penkis skirtingus variklio variantus - trys benzininiai su tiesioginiu įpurškimu, bei du dyzeliniai su naujausiais oro taršą mažinančiais filtrais.



Spėjama, kad kartu su Fiesta pasirodys ir atnaujintas Fusion (tiesa, tikėtina kad jis bus pervadintas į B-Max).


ab.

Rodyk draugams

Dacia Logan veža septynis

Parašė games | 2007-01-10 11:11

Rumuniškasis “Business Week” variantas paskelbė Dacia Rumunijos brand'u Nr. 1. Dacia - pigūs Renault vietininkai vargingoje Europos dalyje - jau pardavė apie 400.000 automobilių - konkrečiai - Dacia Logan, kurią ypač pigiai galima įsigyti ir Lietuvoje.


Plėsdamasi į kitus sektorius, Dacia pristato Logan MCV - talpųjį flagmano variantą, kuriame tvarkingai galės susėsti net septyni ne tokie turtingi europiečiai. Stėbėtinas automobilis į europinę rinką išriedės jau šių metu pradžioje (kitais žodžiais - tuoj tuoj).



Prie taupumo ir tam tikro modernumo, Logan dabar gali prisikabinti ir erdvumo etiketę, nes iš pažiūros nedidelis automobiliukas paveža krepšinio komandos starto penketą su treneriu ir masažuotoju už vairo. Trečioji sėdynių eilė gali būti transformuojama ir tuomet turėsite prabangią bagažinę.


Į Logan MCV bus dedami trijų tipų benzininiai (1.4, 1.6 bei 1.6 16V) ir vieno tipo dizelinis (1.5 dCi) varikliai.


Lietuviškasis Dacia atstovas Lautra kolkas neužsimena apie MCV, tačiau galime tikėtis, kad jo kaina bus tik šiek tiek didesnė nei standartinio Logan, tad tikriausiai varijuos 29.000 - 38.000 Lt intervale.



Logan MCV paslaptis - prie Logan Sedano rap'o ritmu privirintas Renault Kangoo galas



Dabar Dacia Logan galės vežti dvejomis merginomis daugiau

Rodyk draugams